VALDYMO ORGANIZAVIMO SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS
FUNKCIJOS
- Kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje registruoja, sistemina ir tvarko asmenų prašymus, skundus, pranešimus;
- Konsultuoja asmenis apie departamento išduodamas pažymas ir išrašus, jiems atvykus į departamento priimamąjį, telefonu arba elektroniniu paštu, atlieka prašymų, skundų ir pranešimų tvarkymą, informuoja asmenį apie prašymo nagrinėjimo eigą, įteikia arba išsiunčia parengtas departamente pažymas, išrašus ir atsakymus pareiškėjams;
- Sutikrina atlyginimo duomenis už departamento valdomų / tvarkomų registrų duomenų ir informacijos teikimą mokėjimo duomenis ir įveda duomenis į apskaitą;
- Užtikrina, kad prašymai dėl departamente valdomų/tvarkomų registrų duomenų teikimo atitiktų šių registrų duomenų teikimo tvarkos aprašų reikalavimus;
- Rengia raštus ir kitus dokumentus departamento veiklos klausimais, persiunčia departamente gautus dokumentus pagal kompetenciją;
- Pildo siunčiamų dokumentų pašto siuntų registrus, markiruoja vokus ir išsiunčia;
- Formuoja, tvarko ir nustatytąja tvarka perduoda saugoti departamento archyvui dokumentų bylas, siekiant užtikrinti saugomų dokumentų reikalavimus;
- Vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
arba:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirties sritis – finansų valdymo srities patirtis;
- darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;