VALDYMO ORGANIZAVIMO SKYRIAUS TURTO IR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTĖ
FUNKCIJOS
- rengia ir derina teisės aktus ir kitus dokumentus turto valdymo, naudojimo ir apskaitos klausimais, siekiant kokybiškai valdyti valstybės patikėjimo ar kitais pagrindais departamento valdomą turtą;
- rengia ir teikia pasiūlymus, turto valdymo, naudojimo ir priežiūros klausimais;
- organizuoja ir rengia dokumentus susijusius su departamento turto perdavimu ar priėmimu, administruoja departamentui Išteklių agentūros prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos panaudai perduoto turto sutartį, derina jos pakeitimus, siekiant užtikrinti kokybišką departamentui perduoto turto valdymą;
- tvarko departamento patikėjimo ar kitokiu pagrindu valdomo nekilnojamojo turto dokumentaciją, teisės aktų nustatyta tvarka įregistruoja/išregistruoja Sutartį Nekilnojamojo turto registre;
- dalyvauja Valstybei nuosavybės teise priklausančio departamento patikėjimo teise valdomo, naudojamo ir disponuojamo ar kitokiu teisėtu pagrindu valdomo ir naudojamo nekilnojamojo, nematerialiojo, ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto inventorizacijos komisijos darbe, rengia ir derina departamento metinės inventorizacijos įsakymą, komisijos protokolus;
- kontroliuoja priskirtų sutarčių vykdymą bei pagal skyriaus kompetenciją organizuoja bei rengia pirkimo dokumentus paslaugoms ir prekėms įsigyti, siekiant užtikrinti departamento funkcijų bei poreikių įgyvendinimą;
- organizuoja departamento patikėjimo teise valdomo valstybės turto nurašymo komisijos darbą, rengia teisės aktus ir dokumentus turto judėjimo klausimais;
- tvarko departamento patikėjimo teise valdomo turto apskaitą Valstybės turto informacinėje paieškos sistemoje;
- pagal skyriaus kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
- sprendžiant bendras problemas, bendradarbiauja su departamento skyrių ir kitų valstybės įstaigų valstybės tarnautojais bei darbuotojais, dirbančiais pagal darbo sutartis;
- vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti 1 metų darbo patirtį turto valdymo arba turto apskaitos srityje arba viešųjų pirkimų srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų ir turto valdymą, viešųjų pirkimų organizavimą biudžetinėje įstaigoje ir mokėti taikyti jų reikalavimus praktikoje;
- išmanyti bei sugebėti praktiškai taikyti teisės aktų bei dokumentų rengimo taisykles;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, pagal kompetenciją rengti išvadas ir pasiūlymus, priimti sprendimus;
- mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOffice programiniu paketu.