PROJEKTŲ VALDYMO SKYRIAUS
PROJEKTŲ ADMINISTRATORIUS
FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- pagal Skyriaus kompetenciją koordinuoja Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) valdomų ir tvarkomų registrų, informacinių ir ryšių sistemų kūrimo, plėtros ir kitų projektų vykdymą, fiksuoja ir vertina, teikia suinteresuotoms institucijoms tarpinius ir galutinius projektų įgyvendinimo rezultatus, identifikuoja esamas problemas ir galimas rizikas, dalyvauja darbo grupių veikloje;
- analizuoja ir apibendrina informaciją apie vykdomus ir baigtus registrų ir informacinių sistemų kūrimo ir plėtros projektus, teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui informacinių sistemų plėtros klausimais;
- rengia ir dalyvauja rengiant departamento valdomų ir tvarkomų registrų ir informacinių sistemų, telekomunikacijų plėtros investicinius projektus, projektų įgyvendinimo planus;
- kuria ir saugo projekto valdymo dokumentus;
- kontroliuoja projekto veiklą;
- koordinuoja vidinius ir išorinius ryšius;
- kartu su projekto vykdytojais rengia projekto plano pakeitimus ir teikia tvirtinti;
- koordinuoja projekto valdymo plane nustatytų reikalavimų ir procedūrų laikymąsi, vykdant projektą;
- užtikrina rizikos procedūrų vykdymą;
- užtikrina įgyvendinamo projekto kiekvienos užduoties įvykdymo kokybės kontrolę;
- rengia projekto ataskaitas ir teikia suinteresuotoms institucijoms;
- pagal kompetenciją dalyvauja Europos Sąjungos informacinių sistemų plėtros projektų darbo grupėse siekiant užtikrinti tarptautinių valstybės įsipareigojimų vykdymą;
- rengia ir dalyvauja rengiant reikalingų tvarkos aprašų, metodikų ir kitų su projektų valdymu susijusių dokumentų projektus, teikia pasiūlymus dėl projektų valdymo proceso kūrimo ir diegimo, tobulinimo ir įgyvendinimo;
- konsultuoja projekto darbo grupės narius ir kitus departamento valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, projekto valdymo ir įgyvendinimo klausimais;
- nagrinėja ir vertina projekto rizikas ir siūlo rizikų valdymo priemones;
- teikia siūlymus projekto įgyvendinimo ir valdymo gerinimo klausimais;
- vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekdamas įgyvendinti departamento veiklos tikslus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo projektų darbo grupėse arba projektų valdymo profesinę patirtį;
- būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais projektų valdymą, bei mokėti juos taikyti praktikoje;
- mokėti anglų kalbą pažengusiojo vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
- išmanyti projektų valdymo standartus ir gerąsias praktikas bei informacinių sistemų kūrimo būdus;
- išmanyti dokumentų bei teisės aktų rengimo taisykles;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.