DOKUMENTŲ VALDYMO BENDROSIOS INFORMACINĖS SISTEMOS SKYRIAUS PATARĖJAS
FUNKCIJOS
- atlieka Dokumentų valdymo bendrąją informacinę sistemą naudojančių įstaigų veiklos procesų analizę;
- pagal kompetenciją planuoja ir atlieka Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos konfigūracijos pakeitimus, reikalingus naujiems veiklos modeliams sukurti arba esamiems tobulinti;
- prižiūri Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos sutrikimų priežasčių nustatymą ir sutrikimų šalinimą;
- prižiūri Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos tobulinimą, testavimą ir konfigūravimą;
- pagal kompetenciją rengia technines užduotis paslaugoms ir (arba) darbams, kurių reikia Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos plėtros ir priežiūros veikloms įgyvendinti, įsigyti, vertina gautus pasiūlymus;konsultuoja departamento, kitų įstaigų, organizacijų darbuotojus bei fizinius asmenis su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;
- organizuoja konsultacinius, mokymo renginius Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos naudotojams;
- pagal kompetenciją rengia ir teikia pasiūlymus Dokumentų valdymo bendrąją informacinę sistemą naudojančioms įstaigoms šių įstaigų veiklos ir dokumentų valdymo optimizavimo, naudojant Dokumentų valdymo bendrąją informacinę sistemą, klausimais;
- pagal kompetenciją organizuoja Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos pagalbos tarnybos funkcionavimą, registruojamų užklausų sprendimą laiku;pagal kompetenciją rengia informacinius dokumentus, instrukcijas, taisykles, kitą metodinę medžiagą, atsakymus į įstaigų paklausimus Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos naudojimo, veikimo sutrikimų ir kitų incidentų klausimais;
- pagal kompetenciją rengia investicijų projektus (galimybių studijas) ir paraiškas finansavimui gauti;
- pagal kompetenciją dalyvauja įgyvendinant Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis finansuojamus Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos plėtros projektus;atlieka Skyriaus vedėjo funkcijas jam nesant;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus veikla.
Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti ne mažesnę, nei 2 metų patirtį dokumentų valdymo ar lygiaverčių sistemų vystymo, plėtros ir/ar priežiūros arba veiklos procesų analizės, automatizavimo ir optimizavimo srityje;
- išmanyti veiklos procesų automatizavimo ir optimizavimo, informacinių sistemų kūrimo ir jų gyvavimo ciklo valdymo ir informacinių sistemų veikimo principus;
- būti susipažinus su informacinių sistemų administravimu ir informacinių sistemų saugumo užtikrinimo priemonėmis;
- išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, viešuosius pirkimus;
- išmanyti projektinio valdymo principus, dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;
- turėti patirties rengiant viešųjų pirkimų dokumentaciją ir vykdant viešuosius pirkimus;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOffice programiniu paketu;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- turėti bendravimo ir komandinio darbo įgūdžių – gebėti aiškiai reikšti mintis žodžiu ir raštu, perteikti informaciją, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgdamas į informacijos teikimo tikslą