INFORMACINIŲ SISTEMŲ PLĖTROS SKYRIAUS KOMPIUTERIŲ SISTEMŲ ANALITIKAS
FUNKCIJOS
- analizuoja vidaus reikalų srities valstybės ir žinybinių registrų, informacinių sistemų naudotojų poreikius, teikia jiems būtiną pagalbą, apibendrintą informaciją apie poreikius teikia suinteresuotoms Vidaus reikalų ministerijos reguliavimo srities įstaigoms;
- užtikrinant dokumentų valdymo reikalavimų įgyvendinimą pritaiko dokumentų valdymo sistemą pagal teisės aktus arba poreikį, vykdo dokumentų valdymo sistemos priežiūrą;
- rengia funkcinius ir techninius reikalavimus dokumentų valdymo sistemos kūrimo ar modifikavimo darbams atlikti, vertina techninių pasiūlymų techninę ir kvalifikacinę dalį;
- dalyvauja vidaus reikalų srities valstybės ir žynybinių registrų, informacinių sistemų kūrimo ar plėtros darbo grupėse, siekiant užtikrinti vieningą jų tvarkymą ir plėtrą;
- sprendžia departamento Informacinių technologijų ir telekomunikacijų Paslaugų tarnybos pateikiamus 2 ir/arba 3 lygio įvykius: taikomosios programinės įrangos sutrikimus pagal pagalbos skambučius ir konsultacijų prašymus;
- dalyvauja priimant eksploatacijai modernizuotą ar naują programinę įrangą;
- bendradarbiauja su kitomis valstybės įstaigomis, siekiant užtikrinti bendrų problemų sprendimą;
- vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti departamento veiklos tikslai.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos teisės aktus, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įsakymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius informacinių sistemų kūrimo ir vystymo reikalavimus bei pagrindines kryptis;
- turėti 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų taikymo srityje;
- būti susipažinusiam su elektroninio parašo veikimo principais;
- gebėti įsisavinti ir pritaikyti naujas informacines technologijas;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, pagal savo kompetenciją rengti išvadas, ataskaitas.