- užtikrina vieningą Vidaus reikalų informacinės sistemos, Lietuvos nacionalinės Šengeno informacinės sistemos, Lietuvos nacionalinės vizų informacinės sistemos, kitų Vidaus reikalų ministerijos ir vidaus reikalų ministro valdymo srities įstaigų valdomų informacinių sistemų, valstybės ir žinybinių registrų (toliau – informacinės sistemos), kitų informacinių išteklių tvarkymą ir plėtrą, technologinį suderinamumą ir saugą;
- vykdant Informatikos ir ryšių departamento, kaip valstybės informacinių technologijų paslaugų teikėjo funkcijas, užtikrina informacinių technologijų paslaugų teikimą Vidaus reikalų ministerijai ir vidaus reikalų ministro valdymo srities įstaigoms, išskyrus Vyriausybės įstaigas.
- 24/7 darbo laiko režimu atlieka informacinių sistemų, kitų informacinių, taip pat telekomunikacinių išteklių stebėseną, užtikrindamas techninės, programinės ir telekomunikacinės įrangos gedimų, sutrikimų ar kitų incidentų (toliau – ITT incidentai) prevenciją, inicijuoja ITT incidentų šalinimą;
- 24/7 darbo laiko režimu priima informacinių sistemų ir kitų informacinių, taip pat telekomunikacinių išteklių naudotojų kreipinius dėl ITT incidentų, analizuoja ir registruoja juos ITT pagalbos posistemėje, inicijuoja ITT incidentų šalinimą;