DOKUMENTŲ VALDYMO BENDROSIOS INFORMACINĖS SISTEMOS SKYRIAUS VEDĖJAS
FUNKCIJOS
- planuoja, organizuoja ir kontroliuoja Skyriaus darbą, siekiant užtikrinti Skyriaus nuostatuose nustatytų funkcijų bei uždavinių, departamento direktoriaus nurodymų ir pavedimų vykdymą nustatytu laiku;
- Departamento direktoriui pavedus atstovauja departamentui santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;
- konsultuoja departamento kitų įstaigų, organizacijų darbuotojus bei fizinius asmenis su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;
- organizuoja konsultacinius, mokymo renginius Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos naudotojams;
- pagal kompetenciją priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus;
- pagal kompetenciją rengia ir teikia pasiūlymus Dokumentų valdymo bendrąją informacinę sistemą naudojančioms įstaigoms šių įstaigų veiklos ir dokumentų valdymo optimizavimo, naudojant Dokumentų valdymo bendrąją informacinę sistemą, klausimais;
- pagal kompetenciją organizuoja Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos pagalbos tarnybos funkcionavimą, registruojamų užklausų sprendimą laiku;
- pagal kompetenciją rengia informacinius dokumentus, instrukcijas, taisykles, kitą metodinę medžiagą, atsakymus į įstaigų paklausimus Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos naudojimo, veikimo sutrikimų ir kitų incidentų klausimais;
- valdo Skyriaus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
- teisės aktų nustatyta tvarka vertina Skyriaus darbuotojų veiklą, rengia Skyriaus nuostatų, Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymų projektus;
- pagal kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant informacinių technologijų vystymo planus, strategijas ir kitus dokumentus;
- pagal kompetenciją koordinuoja, o prireikus rengia investicijų projektus (galimybių studijas) ir paraiškas finansavimui gauti;
- koordinuoja ir pagal kompetenciją įgyvendina Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis finansuojamus Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos plėtros projektus;
- planuoja Skyriaus kompetencijai priskirtus viešuosius pirkimus, rengia ir prižiūri dokumentų viešiesiems pirkimams rengimą; vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus, tam, kad būtų pasiekti departamento veiklos tikslai.
Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę, nei 2 metų vadovaujamo darbo patirtį;
- turėti ne mažesnę, nei 2 metų patirtį dokumentų valdymo ar lygiaverčių sistemų vystymo ir/ar priežiūros srityje;
- būti dalyvavus įgyvendinant ne mažiau kaip vieną sisteminį ar nacionalinį projektą;
- išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, viešuosius pirkimus;
- išmanyti projektinio valdymo principus, dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;
- turėti patirties rengiant viešųjų pirkimų dokumentaciją ir vykdant viešuosius pirkimus;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOffice programiniu paketu;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- turėti bendravimo ir komandinio darbo įgūdžių – gebėti aiškiai reikšti mintis žodžiu ir raštu, perteikti informaciją, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgdamas į informacijos teikimo tikslą;