VALDYMO ORGANIZAVIMO SKYRIAUS PERSONALO SPECIALISTĖ
FUNKCIJOS
- rengia departamento direktoriaus įsakymų projektus dėl departamento struktūros bei pareigybių sąrašo, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai) priėmimo į pareigas, atleidimo ar perkėlimo į kitas pareigas, skatinimo, nuobaudų skyrimo, kvalifikacijos tobulinimo, atostogų suteikimo;
- siekiant įgyvendinti departamento valstybės tarnautojų ir darbuotojų socialines garantijas, konsultuoja socialinių garantijų suteikimo, atostogų planavimo ir kitais personalo klausimais;
- pildo departamento valstybės tarnautojų ir darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
- organizuoja departamento valstybės tarnautojų ir darbuotojų atostogų grafiko parengimą, tvirtinimą, kontroliuoja jo laikymąsi;
- informuoja socialinio draudimo įstaigas apie naujai priimamus asmenis į valstybės tarnybą ir darbuotojus nemokamų atostogų suteikimą, papildomų atostogų vaiko priežiūrai suteikimą;
- organizuoja departamento vadovybės, valstybės tarnautojų ir darbuotojų tarnybines komandiruotes Lietuvoje ir į užsienio valstybes, rengia ir derina vidaus reikalų ministro ir departamento direktoriaus įsakymų dėl tarnybinių komandiruočių Lietuvoje ir į užsienio valstybes projektus;
- varko departamento valstybės tarnautojų ir darbuotojų duomenis Valstybės tarnautojų registre;
- teisės aktų nustatyta tvarka išduoda valstybės tarnautojams ir darbuotojams tarnybinius pažymėjimus;
- rengia pažymas apie valstybės tarnautojų ir darbuotojų užimamas pareigas, atostogų suteikimą ir kitus faktus;
- tvarko ir nustatyta tvarka perduoda į departamento archyvą ilgalaikio, trumpalaikio ir nuolat saugomas bylas;
- sprendžiant bendras problemas bendradarbiauja su Vidaus reikalų ministerijos administracijos padaliniais;
- vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti 1 metų darbo patirtį personalo administravimo srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, dokumentų viešiesiems pirkimams vykdyti rengimą;
- išmanyti bei sugebėti praktiškai taikyti teisės aktų bei dokumentų rengimo taisykles;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, pastabas ir pasiūlymus, pagal savo kompetenciją priimti sprendimus;
- turėti darbo organizavimo ir planavimo įgūdžių, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOffice programiniu paketu.