PROJEKTO NACIONALINĖS KOMUNIKACIJOS VADYBININKAS (KOORDINATORIUS)
FUNKCIJOS
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant, keičiant ir įgyvendinant Projekto komunikacijos strategiją;
- rengia ir įgyvendina Projekto komunikacijos planą Lietuvoje;
- koordinuoja bendrus Projekto partnerių komunikacinius veiksmus;
- informuoja visuomenę apie Projekto eigą, tikslus ir rezultatus: rengia ir platina pranešimus spaudai, kuria įrašus ir publikuoja juos socialinių tinklų paskyrose, rengia atsakymus į žiniasklaidos užklausas;
- organizuoja Projekto viešinimo renginius;
- konsultuoja už Projekto įgyvendinimą atsakingus Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbuotojus strateginiais komunikacijos klausimais;
- vykdo kitus Projekto vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, įgyvendinant projekto veiklas.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti komunikacijos arba žurnalistikos arba lietuvių kalbos filologijos studijų krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir įgytą magistro kvalifikacinį laipsnį;
- turėti 3 metų darbo patirtį komunikacijos ir (arba) ryšių su visuomene ir (arba) žiniasklaidos srityje;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu (pagal Europass);
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos teisės aktais, reglamentuojančiais visuomenės informavimą, komunikavimo etiką, informacijos teikimo principus;
- mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti analitinę medžiagą ir atitinkamas išvadas;
- sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti dirbti kompiuterio programomis Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Powerpoint, Outlook Express, Microsoft Teams bei kitomis projekte naudojamomis techninėmis priemonėmis (NextCloud ir pan.).