PROJEKTO FINANSŲ VADYBININKAS
FUNKCIJOS
- rengia ir teikia finansines ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus, susijusius su projekto biudžetu ir finansavimu, arba prireikus koordinuoja jų rengimą;
- tikrina pateiktus dokumentus dėl ES ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo, rengia ataskaitas apie atliktus apmokėjimus ir teikia jas nustatytoms institucijoms, tikrina gautus dokumentus dėl ES ir bendrojo finansavimo lėšų panaudojimo tinkamumo;
- kaupia duomenis apie panaudotas projekto lėšas ir rengia projekto išlaidų ataskaitas;
- nagrinėja sutarčių, apmokamų iš projekto lėšų, projektus, teikia pastabas ir pasiūlymus finansų valdymo klausimais;
- rengia vidinių aktų projektus ir kitus dokumentus, susijusius su projekto finansų administravimu, arba prireikus koordinuoja jų rengimą;
- apdoroja su projekto finansinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją ir teikia pasiūlymus šiais klausimais Projekto vadovui;
- dalyvauja atliekant projekto auditą, finansinių įsipareigojimų, gautinų ir mokėtinų sumų inventorizaciją;
- rengia ir teikia informaciją pagal kompetenciją su projekto finansais susijusiais klausimais arba prireikus koordinuoja tokios informacijos rengimą ir teikimą.
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su projekto finansų valdymu susijusius pavedimus;
- pildo Projekto darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį bei seka kasmėnesines Projekto darbuotojų darbo laiko ataskaitas.
- pagal kompetenciją vykdo kitus Projekto vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su projekto įgyvendinimu.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ekonomikos ar finansų studijų krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį finansų valdymo arba apskaitos srityje;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu (pagal Europass);
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansų valdymą, apskaitą;
- mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti analitinę medžiagą ir atitinkamas išvadas, finansinius dokumentus;
- sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti dirbti kompiuterio programomis Microsoft Office programiniu paketu, Microsoft Teams bei kitomis projekte naudojamomis techninėmis priemonėmis (NextCloud ir pan.).