INFORMACIJOS APDOROJIMO IR STATISTIKOS SKYRIAUS VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
FUNKCIJOS
- užtikrina kokybišką ir savalaikį ANRIS pažymų, išrašų ir kitų dokumentų pagal fizinių ir juridinių asmenų prašymus parengimą ir išdavimą;
- nagrinėja ir rengia atsakymus pagal gautus fizinių ir juridinių asmenų paklausimus (skundus) dėl duomenų tvarkymo ANRIS;
- analizuoja ir sprendžia departamento Informacinių technologijų ir telekomunikacijų Paslaugų tarnybos pateikiamus pranešimus (užklausas) dėl sutrikimų, susijusių su ANRIS pažymų ir išrašų užsakymu ir išdavimu per Elektroninių paslaugų portalą;
- teikia informaciją duomenų gavėjams (telefonu ir el. paštu) dėl ANRIS pažymų ir išrašų užsakymo ir išdavimo pagal pagalbos skambučius ir konsultacijų prašymus;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ir derinant funkcinius reikalavimus Elektroninių paslaugų portalo, Prašymų tvarkymo posistemės priežiūros, kūrimo ar modifikavimo darbams atlikti;
- teikia siūlymus dėl per Elektroninių paslaugų portalo teikiamų ANRIS elektroninių paslaugų kūrimo (tobulinimo);
- pagal savo kompetenciją dalyvauja Elektroninių paslaugų portalo, Prašymų tvarkymo posistemės kūrimo, testavimo darbuose bei priimant eksploatacijai naują programinę įrangą;
- užtikrina, kad departamento interneto svetainėje skelbiama ANRIS informacija apie ANRIS pažymų ir išrašų užsakymą būtų laiku patalpinama, pakeičiama, papildoma, pašalinama ir atnaujinama, siekiant užtikrinti tinkamą teisės aktų reikalavimų vykdymą;
- pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, siekiant įgyvendinti šioms grupėms ir komisijoms suformuluotus uždavinius;
- bendradarbiauja su kitomis valstybės institucijomis ANRIS duomenų teikimo klausimais;
- vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų srityje;
- Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės registrų ir informacinių sistemų veiklą, plėtrą ir asmens duomenų tvarkymą, administracinių nusižengimų teisenos pagrindus;
- išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo bei teisės aktų rengimo taisykles;
- gebėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir pagal kompetenciją rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.