INFORMACINIŲ SISTEMŲ PLĖTROS SKYRIAUS INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SISTEMŲ ADMINISTRATORIUS
FUNKCIJOS
- analizuoja vidaus reikalų srities valstybės ir žinybinių registrų, informacinių sistemų naudotojų poreikius, teikia jiems būtiną pagalbą, apibendrintą informaciją apie poreikius teikia suinteresuotoms Vidaus reikalų ministerijos reguliavimo srities įstaigoms;
- rengia funkcinius ir techninius reikalavimus vidaus reikalų srities valstybės ir žinybinių registrų, informacinių sistemų kūrimo ar modifikavimo darbams atlikti, vertina techninių pasiūlymų techninę ir kvalifikacinę dalį;
- vykdo Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos (toliau – ADIS) programinės įrangos ir duomenų bazės programinės įrangos priežiūrą, siekiant užtikrinti jos atitikimą registrų ir informacinių sistemų duomenų tvarkymą reglamentuojantiems teisės aktams, teikia pasiūlymus dėl programinės įrangos modernizavimo;
- užtikrina ADIS duomenų kokybę, pagal kompetenciją priima sprendimus dėl klaidingų ar melagingų asmens duomenų ištaisymo, papildymo ar panaikinimo ADIS ir vykdo duomenų tvarkymą;
- pagal Vidaus reikalų ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos, kitų valstybės ir savivaldybės institucijų ir įstaigų paklausimus atlieka ADIS ir susijusias kitų informacinių sistemų taip pat valstybės ir žinybinių registrų, kurių valdytojas ir / ar tvarkytojas yra departamentas, nestandartines užklausas, ruošia statistines ataskaitas;
- rengia ADIS duomenų teikimo sutarčių techninius priedus;
- tvarko ADIS klasifikatorius;
- dalyvauja Vidaus reikalų ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų tvarkomų registrų ir bendrojo naudojimo duomenų bazių kūrimo ar plėtros darbo grupėse, siekiant įgyvendinti šioms grupėms suformuluotus uždavinius;
- sprendžia departamento Informacinių technologijų ir telekomunikacijų Paslaugų tarnybos pateikiamus 2 ir / arba 3 lygio incidentus: taikomosios programinės įrangos sutrikimus, pagalbos skambučius ir konsultacijų prašymus;
- dalyvauja priimant eksploatacijai modernizuotą ar naują programinę įrangą;
- bendradarbiauja su kitomis valstybės įstaigomis, siekiant užtikrinti bendrų problemų sprendimą;
- vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti departamento veiklos tikslai.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti informatikos ar matematikos mokslų studijų krypčių grupės ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Europos Sąjungos teisės aktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įsakymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą, informacinių sistemų kūrimą ir plėtrą bei eksploatacijos reikalavimus;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų ir sistemų projektavimo, kūrimo, diegimo ir administravimo srityje;
- žinoti duomenų bazių valdymo sistemos Oracle pagrindus bei gebėti juos taikyti, turėti patirtį dirbant su Oracle duomenų baze;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, pagal savo kompetenciją rengti išvadas, ataskaitas.