TEISTUMO INFORMACIJOS TVARKYMO SKYRIAUS SPECIALISTAS
FUNKCIJOS
- pagal skyriuje gautus dokumentus tikrina, ar dokumentuose nurodyti fizinio ar juridinio asmens duomenys atitinka Lietuvos Respublikos gyventojų registro, Užsieniečių registro ar Juridinio asmenų registro duomenis ir Registro duomenis;
- tikrina, ar duomenų teikėjų pateiktuose dokumentuose nurodyti duomenys atitinka teisės aktų, reglamentuojančių Registro ir jo archyvo tvarkymą, reikalavimus;
- atlieka reikalingus pataisymus Registre ir jo archyve, kai gaunami patikslinimai iš duomenų teikėjų dėl pirminės informacijos ištaisymo;
- nustačius duomenų teikėjų pateiktuose dokumentuose nurodytų duomenų neatitikimą Lietuvos Respublikos gyventojų registro, Užsieniečių registro ar Juridinių asmenų registro duomenims, Registre ir jo archyve įrašytiems duomenims, apie pastebėtus netikslumus informuoja vyriausiąjį specialistą, atsakingą už Registro ir jo archyvo tvarkymo užtikrinimą;
- patikrinus duomenų teikėjų pateiktų dokumentų duomenis ir nenustačius jų neatitikimo teisės aktams, reglamentuojantiems Registro ir jo archyvo tvarkymą, įrašo šiuos duomenis į Registrą ir jo archyvą;
- vadovaujantis Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 97 straipsnio nuostata atlieka fizinio asmens duomenų tvarkomų Registre teistumo terminų skaičiavimus ir nustačius, kad terminai yra suėję, fizinio asmens teistumo duomenis perkelia į Registro archyvą;
- atlieka kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su skyriaus veikla.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius asmens teistumo atsiradimą ir išnykimą, duomenų, susijusių su asmens teistumu, tvarkymą;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
- mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;
- turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.