PROJEKTŲ VALDYMO SKYRIAUS PROJEKTŲ ADMINISTRATORIUS
FUNKCIJOS
- pagal Skyriaus kompetenciją rengia, tvarko ir saugo Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) valdomų ir tvarkomų registrų, informacinių ir ryšių sistemų kūrimo, plėtros ir kitų projektų dokumentus;
- koordinuoja priskirtų projektų veiklą;
- koordinuoja vidinius ir išorinius ryšius;
- koordinuoja projekto valdymo plane nustatytų reikalavimų ir procedūrų laikymąsi, vykdant projektą;
- rengia projekto ataskaitas ir teikia suinteresuotoms institucijoms;
- dalyvauja rengiant reikalingų tvarkos aprašų, metodikų ir kitų su projektų valdymu susijusių dokumentų projektus, teikia pasiūlymus dėl projektų valdymo proceso kūrimo ir diegimo, tobulinimo ir įgyvendinimo;
- teikia siūlymus projekto įgyvendinimo ir valdymo gerinimo klausimais;
- vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekdamas įgyvendinti departamento veiklos tikslus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais projektų valdymą, bei mokėti juos taikyti praktikoje;
- mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
- išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
- ebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.