DOKUMENTŲ VALDYMO BENDROSIOS INFORMACINĖS SISTEMOS SKYRIAUS
KOMPIUTERIŲ SISTEMŲ ANALITIKAS
FUNKCIJOS
- atlieka Dokumentų valdymo bendrąją informacinę sistemą naudojančių įstaigų funkcinių poreikių analizę;
- pagal kompetenciją rengia technines užduotis paslaugoms ir (arba) darbams, kurių reikia Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos plėtros ir priežiūros veikloms įgyvendinti, įsigyti, vertina gautus pasiūlymus;
- nagrinėja pranešimus ir kitus dokumentus dėl Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos veikimo ir naudojimo incidentų, teikia išvadas ir siūlymus incidentų prevencijos klausimais;
- analizuoja ir vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus;
- rengia Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos priežiūros, plėtros arba kitų, su Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos priežiūra ir plėtra susijusius viešųjų pirkimų dokumentus;
- atlieka Dokumentų valdymo bendrosios sistemos naudojimo įstaigose stebėseną ir rengia stebėsenos rodiklių vertinimo ataskaitas;
- pagal kompetenciją rengia ir teikia pasiūlymus Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paslaugų gavėjams dėl Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos taikymo, veiklos valdymo procesų kūrimo ir keitimo;
- rengia ir derina Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos duomenų teikimo sutarčių projektus, administruoja sudarytas Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos duomenų teikimo sutartis, pagal kompetenciją užtikrina Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos plėtros sutarčių įgyvendinimą;
- pagal kompetenciją rengia Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos vystymo planus ir kitus dokumentus;
- prižiūri Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos sutrikimų priežasčių nustatymą ir sutrikimų šalinimą;
- tobulina, testuoja ir konfigūruoja Dokumentų valdymo bendrąją informacinę sistemą, prireikus, prižiūri Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos tobulinimą, testavimą ir konfigūravimą;
- pagal kompetenciją konsultuoja Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paslaugų gavėjus ir rengia metodinę informaciją Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos naudojimo ir administravimo klausimais;
- pagal kompetenciją vertina Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos naudojimo ir funkcionavimo rizikas ir teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui, kaip jas valdyti; vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus veikla.
Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti informacinių sistemų kūrimo, modernizavimo, diegimo arba administravimo darbo patirties;
- išmanyti veiklos procesų automatizavimo ir optimizavimo, informacinių sistemų kūrimo ir jų gyvavimo ciklo valdymo ir informacinių sistemų veikimo principus;
- būti susipažinus su informacinių sistemų administravimu ir informacinių sistemų saugumo užtikrinimo priemonėmis;
- išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, viešuosius pirkimus;
- išmanyti dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOffice programiniu paketu;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas; turėti bendravimo ir komandinio darbo įgūdžių – gebėti aiškiai reikšti mintis žodžiu ir raštu, perteikti informaciją, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgdamas į informacijos teikimo tikslą.