VALDYMO ORGANIZAVIMO SKYRIAUS EKONOMISTAS
FUNKCIJOS
- Planuoja departamento lėšų poreikį ir sudaro metinius departamento biudžeto sąmatų projektus tam, kad departamentui skiriami biudžeto asignavimai užtikrintų departamento uždavinių ir priemonių įgyvendinimą;
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl departamento finansų apskaitos, lėšų perkėlimo ar perskirstymo tarp priemonių;
- Dalyvauja rengiant, vertina ir pagal kompetenciją vizuoja departamento sutarčių, susijusių su prekių, paslaugų ir darbų pirkimu, projektus, tam, kad būtų užtikrintas ūkinių operacijų teisėtumas;
- Siekiant užtikrinti departamento aprūpinimą darbui reikalingomis priemonėmis, rengia departamento pagrindinių priemonių poreikio paraiškas;
- Kontroliuoja departamento metinės biudžeto sąmatos vykdymą, vykdo išankstinę ir einamąją finansų kontrolę, įveda gautas sąskaitas į departamento naudojamą finansų kontrolės informacinę sistemą, rengia ataskaitas ir kitą informaciją apie lėšų panaudojimą tam, kad būtų efektyviai, ekonomiškai, skaidriai ir pagal paskirtį naudojamos departamento turimos lėšos;
- Priima departamentui per informacinę sistemą SABIS pateiktas teisingai išrašytas sąskaitas faktūras, arba atmeta įrašydamas atmetimo priežastis;
- Pagal kompetenciją vykdo priskirtų projektų priežiūrą (stebėseną) bei teikia ataskaitas;
- Pagal skyriaus kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
- Sprendžiant bendras problemas bendradarbiauja su departamento skyrių ir kitų valstybės įstaigų valstybės tarnautojais bei darbuotojais, dirbančiais pagal darbo sutartis, siekiant laiku vykdyti departamento finansines operacijas;
- Vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti 1 metų darbo patirtį biudžetinių įstaigų biudžeto planavimo, finansų kontrolės ar buhalterinės apskaitos srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės biudžeto formavimą, finansų bei turto valdymą ir apskaitą, valstybės institucijų lėšų panaudojimo tvarką;
- išmanyti bei sugebėti praktiškai taikyti teisės aktų bei dokumentų rengimo taisykles;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, pastabas ir pasiūlymus, pagal savo kompetenciją priimti sprendimus;
- turėti darbo organizavimo ir planavimo įgūdžių, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOffice programiniu paketu.